loading...

بلاگ

بازدید : 471
سه شنبه 5 خرداد 1399 زمان : 9:24

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اند، احتمالاً درباره خرید لایک و فالوور ایرانی، خرید کامنت اینستاگرام، خرید ویو و... شنیده اید. خرید اینگونه خدمات مانند خرید فالوور ایرانی برای دیده شدن پیج شما در اینستاگرام مزایا و معایبی به همراه دارد. به طور قطع با بالا رفتن عدد فالوورهای شما، اعتماد بازدیدکنندگان پیج بیشتر خواهد شد و افزایش تعداد لایک‌های هر مطلب نیز باعث محبوب به شمار رفتن آن پست و در نتیجه افزایش مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما می‌شود. اما خرید لایک و فالوور برای اینستاگرام معایبی نیز به همراه دارد. با ما همراه شوید.

از سری نمیدانم های روزگار
بازدید : 329
پنجشنبه 10 ارديبهشت 1399 زمان : 0:23

با گذشت زمان و پیشرفت فناوری نیاز و تقاضا به استفاده از تلفن همراه‌های هوشمند و تبلت‌ها و کالای دیجیتال روز به روز افزایش یافته است. این امر بدیهی است برای هریک از قطعات دیجیتال امکان خرابی و ایجاد مشکلاتی وجود دارد. همین امر باعث به وجود آمدن نیاز و تقاضا از طرف استفاده کنندگان کالاهای دیجیتال به شرکت‌ها و تیم‌هایی که بتوانند این نیاز را یرطرف کنند شده است . در ادامه با بلاگتن همراه باشید

25: دیده دریا کنم و صبر به صحرا فکنم*
بازدید : 3947
دوشنبه 7 ارديبهشت 1399 زمان : 21:22

اصلی ترین کاربرد منوی مخفی تلویزیون هوشمند سامسونگ دسترسی کاربران به امکانات متعدد دستگاه است. از طرفی دسترسی به این منو به کاربران امکان دستیابی به تنطیمات اصلی تلویزیون را می‌دهد. منظور ما از تنظیمات اصلی تلویزیون، تنظیماتی هستند که معمولا تنها تعمیرکاران به آنها دسترسی دارند و کاربران عادی قادر به تغییر دادن آنها نیستند. پیش از فعال کردن منوی مخفی تلویزیون سامسونگ و دسترسی به منوی مخفی باید بدانید که تغییر نادرست این تنظیمات ممکن است باعث بروز مشکل، نقص فنی یا حتی از کار افتادن تلویزیون شما گردد. بنابراین بهتر است پیش از تغییر دادن این بخش، با مفهوم هریک از گزینه‌های موجود و عملکردی که انجام می‌دهند آشنایی کامل داشته باشید. نکته دیگر این که با دسترسی به منو مخفی تلویزیون Samsung خود می‌توانید مواردی مثل موقعیت رنگ، ارتفاع تصویر، طول تصویر، فعال و یا غیر فعال سازی امکانات و ویژگی‌های تلویزیون و موارد این چنینی را به راحتی تغییر دهید. فعال کردن منوی مخفی در تلویزیون روش‌ها و مراحل مختلفی دارد که در ادامه شما را به همه آنها آشنا خواهیم کرد.

کاخن سلا مدل SE011
بازدید : 315
دوشنبه 7 ارديبهشت 1399 زمان : 21:22

آیا تا به حال فکر کرده اید که چاپ دیجیتال چه مزایایی نسبت به روشهای چاپ سنتی دارد؟ در این پست تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست را توضیح می‌دهیم، و در ادامه ۵ مزیت برتر چاپ دیجیتال را نشان می‌دهیم که می‌تواند به نفع شما و کسب و کار شما باشد.

کاربرد منوی مخفی تلویزیون سامسونگ
بازدید : 436
دوشنبه 7 ارديبهشت 1399 زمان : 21:22

تبلیغات در اینترنت مزایای زیادی دارد و از این رو در حال حاضر به یکی از اساسی ترین ابزار تبلیغاتی شرکت‌های بزرگ دنیا تبدیل شده است. با توجه به اینکه شمار کاربران اینترنتی روز به روز در حال افزایش است با استفاده درست و بهینه از این ابزار مفید میتوان کسب کار خود را رونق بخشید در ادامه با بلاگتن همراه باشید

کاربرد منوی مخفی تلویزیون سامسونگ
بازدید : 391
يکشنبه 3 اسفند 1398 زمان : 21:01

مهمترین مطلب درمورد خرید پیپ اصل و بهترین توتون پیپ شاید این باشد که بجز اصول اساسی و اولیه و بنیادین که آن هم در طول زمان دچار تغییراتی شده مانند اصول طراحی و ساخت پیپ که در سالهای اخیر دستخوش تغییراتی از جمله تغییرات سلیقه‌‌‌ای شده است ، مابقی مسایل مربوط به عالم پیپ و توتون از نظر شخص بنده ، بالای نود درصد ، بر اساس سلیقه و احساس میباشد !!!
شاید بهترین و ساده ترین توصیه‌‌‌ای که درباره انتخاب و خرید اولین پیپ بتوان داشت این جمله است که از هر پیپی که خوشتان آمد، همان را بخرید !!
اما قبل از گوش دادن و رعایت این توصیه در نظر گرفتن برخی نکات و ویژگی‌ها لازم و مفید فایده است .
اول از همه در هنگام خرید پیپ، تهیه ادوات پیپ همچون فندک زیپو و کبریت مخصوص، ابزار و یا بیلچه ، نخ تمیز کننده و .... فراموش نشود .
حال به برخی نکات و اصطلاحات که در هنگام خرید پیپ باید در نظر گرفته شوند اشاره‌‌‌ای میکنی مدر ادامه با بلاگتن همراه باشید

برنامه های هفتگی هیئت حضرت رقیه علیها السلام
بازدید : 292
يکشنبه 3 اسفند 1398 زمان : 21:01

. مدیریت کنه پیشنهاد من اینه حتما وبینارهای اموزشی مهندس جوادی که در بحث مارکتینگ فوقالعاده هستن رو ببینید باعث کاهش میزان ملاتونین سازی پوست و بهبود چین و چروک صورت میشود «مزو وایت»، خوب یا بد؟! / سرطان‌هایی که تاتوی دائم کرم پودر به جانتان می‌اندازد یک متخصص پوست و مو گفت: مزو وایت، روشی که امروزه مورد استقبال برخی افراد قرار گرفته با عوارضی ناگوار برای بدن همراه است. مجتبی قمری متخصص پوست و مو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوزه کلینیک گروه علمی‌پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مفید یا مضر بودن مزو وایت (تاتوی دائم کرم پودر) اظهار کرد: وارد کردن هر وسیله خارجی به بدن نیازمند استاندارد‌هایی دقیق است که این استاندارد‌ها در رنگ‌هایی که به شکل حرفه‌ای یا غیرحرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند، رعایت نمی‌شود. این برند دارای ۴ مدل مختلف برای انواع پوست است و از انجا که جز بهترین کرم پودر‌ها است. هر ۴ مدل آن را در ادامه معرفی خواهیم کرد. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

اطلاعاتی در مورد پیپ

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 4
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 900
  • بازدید کلی : 8155
  • کدهای اختصاصی